18 Kasım 2013 Pazartesi

Kokoş Keçe Sakinlerim Merhaba :))))))

Merhabaaaaaa Kokoş Keçe Sakinlerim :))))
 
Birkaç günlük aradan sonra yine birlikteyiz, itiraf ediyorum sizlere yazmayı çoook özlemişim :)Sipariş taleplerim ve yoğun çalışmalarımdan dolayı bloğa yazı yazamadım :((
 
Yeni yıla girmenin heyecanı şimdiden beni sardı, eminim ki sizler de aynısınızdır. Siparişlerimden ve elimdeki işlerimi toparlamanın sevinciyle  bu gece kolları sıvadım. Renk renk kurdelelerimi döktüm masama, arasında hoşuma giden renkleri seçtim. Şuan ki masamın karışık halini sizlerle paylaşıyorum..
 
 
 
 
 
Çok cici şeyler kafamda tasarladım ve uygulamaya başladım. Kurdelelerle kombin  yaparak ortaya çıkaracağım modellerimi sizlerle paylaşacağım.
Şimdiliiiiik hazırlık aşamasında olduğum için  fotoğrafları yayınlayamıyorum. sizleri biraz heyecanlandırayım, çok sevimli sürprizlerim olacak !
 
Müsaadenizle aranızdan ayrılıp çalışmalarıma devam etmeliyim sizleri de daha fazla bekletmemeliyim :)
  Görüşmek dileği ile hepinize İyi Geceler !!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder