2 Kasım 2013 Cumartesi

Keçe Çerçeve Magnet

 
Rengarenk keçeler ve kokoş süslerimle keyifli alışveriş turumu bitirdim veeee  evin yolunu buldum :) kalın keçelere kavuşmanın heyecanıyla mıknatıslı fotoğraf çerçevesi hazırladım. Şimdilik mor renk ile çalıştım. Diğer çalışmalarım devam ediyor ilerleyen günlerde sizlerle olacağımmmm :)
Keçe çerçeve magnet,  tüm metal yüzeylerde ve buzdolabında fotoğraf çerçevesi olarak kullanılabilir.
Çerçevenin arkası tamamen mıknatıslı olup yüzeye kolayca tutunur ve kaymaz.
 
 
 
İstediğiniz renklerde ve figürlerle kombin edilerek, kokoş keçe magnet çerçevelerin hazırlanması mümkündür :). 
Elde kesim hazırladığım çerçeve magnetin üzerine isim yazılmasını arzu ettiğiniz takdirde figürlerde değişiklik yapılacaktır.

Sipariş talepleriniz için kokoskece@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder