22 Ocak 2015 Perşembe

Keçe Çiçekli Hoşgeldiniz Kapı Süsü



Yeni  yılın ilk yazısı ve çalışması ile herkese merhabaaaa :)

Yoğun bir sipariş hazırlığı içerisinde  Ocak ayına giriş yapmış bulunuyorum. Bu dönem içerisinde yapmış olduğum çalışmalara ancak  İnstagram  hesabından paylaşabildim. Bloğa ancak sıra geldi :)

Sipariş üzerine, keçe rengarenk çiçeklerden oluşan kapı süsü hazırladım. Bu sefer kapı süsü hazırlığında farklı bir çalışma yaparak,  zemin için halat sicim kullandım. Cıvıl cıvıl keçe renklerini kombin ederek, elde  keserek hazırladığım çiçekleri yerleştirdim.

Kapı süsü olur da yazısız olmaz dedim ve  keçeden kestiğim ''HOŞGELDİNİZ'' harflerini de montaj ederek  kokoş kapı süsünü bitirmiş oldum.

Sizde misafirlerinizi şık kapı süsleri ile karşılamaya ne dersiniz? Evinize, ofisinize renk katacak  kapı aksesuarını, isterseniz duvar süsü olarak da kullanabilirsiniz.




Keçe Çiçekli Hoşgeldiniz Kapı Süsü




 Sipariş ve bilgi için, kokoskece@gmail.com ve kokoskece instagram adresinden ulaşabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder