20 Ekim 2013 Pazar

Keçe Yıldızlar Dileklerinizi Bekliyor!

Keçelere dalııııp gittiğim bu günlerde bloguma yazı yazmayı unuttum sanmayın sakın çünkü sizler için güzel fotoğraflar çekmeye çalışıyordum bu sırada :))

Yeni cici ve birbirinden kokoş şeyler yapmayı da ihmal etmedim tabii ki... ama şimdilik onlar sürpriz ;)


keçe erkek bebek şekeri


Sizlerle sevdiğim yıldızlarımı paylaşacağım bugün. Keçe yıldız motiflerimi nazar boncuklarıyla da süsledim ki hem el emeklerime hem de belki de ileride nikah şekeri olacak keçe nazar boncuklu nikah şekeri tasarımlarıma nazar değmesin.

Keçe kız bebek şekeri ya da keçe erkek bebek şekeri olarak da kullanılabilecek yıldızlarımı ben çok sevdim bakalım sizler ne düşüneceksiniz?


keçe bebek şekeri


Bunları bir örnek ve iki renk olarak çalıştım. Bir de sevimli yüzüyle sarı renkli kurdelelerle süslü keçe kuyruklu yıldızım var. Ben bu tasarımı da çok beğendim. :) Elimde değil rengarenk şeylere bayılıyorum...


keçe yıldız



Keçe nikah şekeri ya da keçe bebek şekeri sevenler ve düşünenler için yeni, sevimli ve birbirinden güzel tasarımlarımla karşınızda olacağım  :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder